Dangradenexamens 2019:

Judoclub Yoshi is 3 dan-graden rijker geworden! Vandaag is Judoclub Yoshi naar het Cjjf Budo dan-graden examen gegaan met 3 judoka’s: Yorick Bouterse, Jack van der Giesen en Steven Bouterse.

De grote verrassing was Jack van der Giesen. Jack deed vandaag het g-judo examen 1ste dan en liet hier een mooi examen zien, zoals Jack deze had geoefend. Hij was wel een klein beetje nerveus, maar hij beloofde dat hij niet zenuwachtig zou zijn. Jack had het afgelopen jaar hard getraind en wist zeker dat het wel goed ging komen (en dat liet hij ons meerdere malen weten!) Yorick Bouterse en Steven Bouterse gingen op voor de 2de dan. Na een spannend examen behaalde deze 2 judoka’s hun beoogde eindresultaat en kunnen ze met tevredenheid terugkijken op een geslaagde dag!

Jack, Steven en Yorick, van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie dan-graden in het judo en namens de club veel succes met het vervolg!

Foto’s: Roberto Buth