Judoclub Yoshi start jubileumjaar met extra proeflessen

Judoclub Yoshi bestaat dit jaar 30 jaar. Sinds 1993 is deze vereniging een ideale plek om kennis te maken met de judosport. Maak kennis met onze judovereniging en dit jaar met ons te vieren door middel van extra proeflessen. De extra proeflessen starten dit judoseizoen op dinsdag 17, 24 en 31 januari. De judolessen starten voor judoka’s t/m 12 jaar om 18.30 tot 19.30 en voor de senioren van 19.45 tot 21.00.

Judo is een sport voor jong en oud. Wij maken een op maat gemaakt programma om iedere judoka zo goed mogelijk te begeleiden naar zijn of haar einddoel. Van basis zelfverdediging, gewoon om in vorm te blijven, het uitvoeren van kata’s en demonstraties tot het behalen van de zwarte band in judo: De ervaren trainers zijn er om hun expertise met je te delen en er is plek voor iedereen.

De sport legt een nadruk op zelfverdediging. Bij judo leer je om gecontroleerd te vallen, tegenstanders te overmeesteren met werptechnieken om uiteindelijk de tegenstander te controleren met een houdgreep of armklemtechnieken.

Lijkt de sport je leuk? Ben je een oud-lid en heb je weer interesse? Kom dan langs bij bovengenoemde data in de sportzaal van basisschool de Lodijke.

Wil je je aanmelden of meer informatie? Stuur ons dan even een berichtje of neem contact op met de hoofdtrainer Jan Bouterse : 06 – 40381156