Judoka’s Yoshi scoren tijdens Paasweekeinde

Op zaterdag 26 maart en maandag 28 maart hebben judoka’s van Yoshi deelgenomen aan toernooien. Het toernooi op Paaszaterdag was in Oud Vossemeer welke werd georganiseerd door OVJV in samenwerking met de CJJF. Van Yoshi deden er 7 judoka’s mee, waarvan er  4 met een ereplaats naar huis gingen. Uitblinker voor Yoshi was Iwan Idelenburg, de jonge debutant van Yoshi. Hij wist een mooie eerste plaats te behalen. Een mooie prestatie van deze judoka die pas vanaf januari lid is geworden van de club. Hij pakt de technieken feilloos op en belooft dan ook voor de toekomst voor de nodige verassingen te kunnen zorgen. Verder was er ook een eerste plaats voor Jack van der Giesen, de G-judoka van Yoshi is op dit soort regionale toernooien vaak van de partij. Vol trots kon ook hij zijn blinkende trofee in ontvangst nemen.

Op maandag 28 maart 2ePaasdag was er een toernooi in Oosterhout, het Baronie Arashi Cup, welke verwijst naar de organiserende club van Arashi Bliemer. Er hadden zich 4 judoka’s ingeschreven, enkele hadden ook op het toernooi van OVJV deelgenomen. De judoka’s behaalden 2 eerste plaatsen, 1 tweede en een derde plaats. De ereplaatsen waren dit keer voor Meike Klaasen en Junior Vonk, ze behaalde beide een eerste plaats.

De uitslag van de toernooien was als volgt:

Toernooi OVJV 26 maart:

1e plaats: Iwan Idelenburg – Jack van der Giesen

2e plaats: Yannick Witte – Junior Vonk

Toernooi BAC Oosterhout:

1e plaats: Meike Klaasen – Junior Vonk

2e plaats: Jessy Plaisier

3e plaats: Milo Hoornweg

Judoka’s proficiat met jullie prestatie

Yoshi houdt op zaterdag 18 juni hun eigen toernooi in sporthal Boulevard te Bergen Op Zoom