Online judolessen

Update: De online judolessen gaan vanaf 8 juni 2021 niet meer door. We gaan dan trainen in de dojo. Wij bedanken jullie voor de aanwezigheid en hopen jullie weer terug te zien op de judomat.

Hoi allemaal!

We hebben met judo al even geen activiteiten gedaan. Judo is nu eenmaal een contactsport en daar is het risico erg groot. De verwachting is dat we nog voor een lange tijd geen fysieke lessen mogen geven en daar balen we enorm van. We mogen echter niet stil blijven zitten dus willen we daar nu toch verandering inbrengen. De komende weken starten we met online lessen! Hierbij krijgen jullie alle informatie om deel te nemen.

Hoe, waar wanneer?

De online lessen zullen gegeven worden via Zoom. Jullie krijgen hiervoor elke dinsdag een link opgestuurd (Beschikbaar via de website: https://judoclubyoshi.nl/training/online-judolessen/). De lessen worden gegeven door Meneer Steven, Wessel en Yorick. Je hoeft je niet aan te melden. Via de link kan iedereen deelnemen. De lessen duren ongeveer 30 minuten en starten om 18:45.

We willen in de carnavalsvakantie je ook de mogelijkheid geven. Dus ook dan mag je meedoen. We gaan door met de online lessen totdat we fysiek weer judoles mogen geven.

Wat heb je nodig?

• Judopak
  • Genoeg bewegingsruimte, zorg ook dat er geen gevaarlijke en losse onderdelen in de buurt staan.
  • Geen gladde sokken
  • Laptop of mobiel

Hoe gaan de lessen er uit zien?

De lessen bestaan uit 4 onderdelen:

• Warming up / kracht behendigheid
  • Trainingsonderdeel 1
  • Trainingsonderdeel 2
  • Afsluiting in spelvorm.

Iedereen kan en mag meedoen. Dus neem je vader, moeder, broer zus of vriend(in) mee!

LET OP! IEDERE WEEK EEN NIEUWE LINK!

Judoclub Yoshi Online Les 18

De online judolessen gaan voorlopig weer in fysieke vorm verder. Houdt de website en facebook in de gaten voor updates.

Groetjes,

Judoclub Yoshi