Jubilarissen 2022: Steven en Ton Bouterse

Zoals ieder jaar worden de jubilarissen weer geëerd. Dit jaar een speciale combinatie van Jubilarissen.

Steven Bouterse behaalde dit jaar de mijlpaal van 25 jaar (een kwart eeuw) het beoefenen van de judosport en 25 jaar lid van Judoclub Yoshi. Steven begon in 1997 als 4-jarige judoka bij Judoclub Yoshi. Als zoon en kleinzoon van de trainers werd judo er met de paplepel ingegoten. 25 jaar lang kwam Steven op dinsdagavond trainen en vult nu ook al jaren zijn rol als judotrainer voor de hoge-banders in de eerste groep.

Trainer Ton Bouterse beoefent de judosport maar liefst 2x zo lang met een halve eeuw het beoefenen van de judosport. Met 50 jaar judo als ervaring, is Ton een wandelende encyclopedie van de judokennis. Al jaren is Meneer Ton een vaste factor op de mat, die in zijn judocarrière een legioen aan judoka’s heeft getraind van witte band tot zwarte band en hoger. In de regio speelt hij zijn rol als examinator voor dan-gradenexamens en als technische trainer. Voor Judoclub Yoshi is hij gewoon onze held.

Beide judoka’s van harte gefeliciteerd met deze uitzonderlijke mijlpaal!

Eén reactie

1. Pingback: Jubilarissen 2022: Nick Been – Judoclub Yoshi