“Yoshi” geeft judolessen op Basisschool Lodijke

In de maand november hebben leerlingen van groep 5 t/m 8 van basisschool de Lodijke vier judoclinics gevolgd gegeven door Judoclub Yoshi.
De trainingen werden gegeven door trainer Jan Bouterse (6de dan) en bijgestaan door kleinzoon Wessel Bouterse (1ste dan). Op 1 grote wedstrijdmat kregen de leerlingen, in 2 aparte groepen, de kans om kennis te maken met de judosport. het doel van de clinics is om de jeugd te doen stimuleren om aan sport mee te gaan doen. Ideaal omdat Judoclub Yoshi al jaren lang lessen geeft in de gymzaal van de basisschool. Toevallig waren bij de clinics ook 3 judoka’s van judoclub Yoshi aanwezig: Sverre, Gijs en Oliver, die zelf ook op de Lodijke zitten. Zij konden aan hun klasgenoten laten zien wat ze in huis hadden.
Aankomende vrijdag vindt de laatste van de 4 clinics plaats.

Foto’s Clinic 3 November

Foto’s Clinic 10 November