Judoclub Yoshi nodigt uit: Doe mee en wordt judoka!

Judoclub Yoshi opent haar deuren voor enthousiaste judoka’s van alle niveaus en leeftijden! Ben jij klaar om de wereld van judo te ontdekken of je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen? Of wil je misschien gewoon die oliebollen weg trainen? Grijp dan nu je kans en sluit je aan bij onze judoclub.

Proeflessen voor jong en oud!

Op 16, 23 en 30 januari organiseren we proeflessen voor iedereen die interesse heeft. Ongeacht of je 6 of 60 bent, kom langs en ervaar de opwinding van judo! De judolessen worden gegeven in de sportzaal van basisschool de Lodijke en vinden plaats op iedere dinsdagavond.

Tijdschema Proeflessen:

Voor judoka’s van 6 t/m 12 jaar:
18:30 tot 19:30 uur

Voor senioren (13 jaar en ouder):
19:45 tot 21:00 uur

Onze ervaren trainers staan klaar om je te begeleiden, of je nu een beginner bent of al wat ervaring hebt. Ontwikkel je vaardigheden, bouw zelfvertrouwen op en leer de kracht van judo!

Kom langs en doe mee!

Meld je aan bij Judoclub Yoshi en maak deel uit van een groep die de passie voor judo deelt. Ontdek de fysieke en mentale voordelen van deze prachtige sport, terwijl je nieuwe vriendschappen sluit en jezelf uitdaagt.

Voor meer informatie over aanmeldingen en lidmaatschap, neem contact op via met hoofdtrainer Jan Bouterse (06 – 40381156) of kijk op onze judowebsite www.judoclubyoshi.nl. Je bent van harte welkom!