Jubilarissen 2023: Reünie

Tijdens de reünie op zaterdag 22 april 2023 zijn zes jubilarissen gehuldigd.

Als eerste was het bestuur aan de beurt. Theo Wuijts, Jacqueline Bouterse en Roberto Buth werden gehuldigd voor hun jarenlange inzet in het bestuur van Judoclub Yoshi. Theo, Jacqueline en Roberto werden 15 jaar geleden onderdeel van het bestuur. Sindsdien hebben zij jaren een belangrijke rol gespeeld voor en achter de schermen.

Van de judoka’s werden Wessel en Yorick Bouterse gehuldigd voor 20 jaar judo en lid van Judoclub Yoshi. Yorick kon helaas zijn prijs niet in ontvangst nemen omdat hij op vakantie was.

Als laatste zouden Jan Bouterse en Ton Bouterse gehuldigd worden voor het 30 jarig bestaan van Judoclub Yoshi. Vanwege het overlijden van Ton heeft Jan besloten in plaats van een huldiging een donatie te doen aan het KWF.

We feliciteren de jubilarissen met hun behaalde prestatie!

Eén reactie

1. Pingback: Judoclub Yoshi viert 30 jaar bestaan! – Judoclub Yoshi