Vier judoka’s Judoclub Yoshi slagen voor bandexamen!

Op dinsdag 12 december hebben vier judoka’s van Judoclub Yoshi de kans gekregen op een nieuwe band voor judo te behalen. Dit keer een wat kleinere groep nadat tijdens het laatste examen bijna alle judoka’s een nieuwe band hadden behaald. Valeria Verbruggen, Izel Tabur en Tess Kik gingen vanuit de junioren vandaag op voor hun gele band. Een hele opluchting voor Valeria, want het was voor haar al een lange tijd geleden dat ze het witte bandexamen had uitgevoerd. Izel en Tess, twee judoka’s die vanaf de start al gewaagd zijn aan elkaar, mochten ook zichzelf bewijzen. De drie meiden lieten een goed examen zien en behaalde daarmee alle drie de gele band.

Vanuit de senioren ging Joey Huismans op. Joey (40) zag bij de proeflessen van zijn zoon en dochter hoe leuk judo was en besloot zelf ook te starten. Joey is geslaagd voor de witte band en bewijst hiermee dat je ook op latere leeftijd kunt starten met de judosport.

Judoclub Yoshi sluit hiermee het jaar 2023 af. Een bewogen jaar voor Judoclub Yoshi waarin de vereniging onze geliefde trainer Ton verloor. Het jaar waarin de vereniging 30 jaar bestond en gevierd werd met een reünie en het jaar waarin we gelukkig wel weer veel nieuwe leden mochten verwelkomen. In 2024 start Judoclub Yoshi weer met proeflessen op 16, 23 en 30 januari, waarin iedereen welkom is om de judosport te beoefenen en uit te proberen.

Judoclub Yoshi wenst iedereen fijne feestdagen!

Foto’s examen:

Eén reactie

1. De kanjers!!! Goed gedaan, hoor.