Proeflessen bij judoclub Yoshi, doe mee!

Demonstraties, kata en judotrainingen op maat.

Het nieuwe jaar is weer begonnen en dan is het ook weer tijd om aan een nieuwe uitdaging te beginnen: JUDO!

Judoclub Yoshi biedt in februari weer de mogelijkheid om 3 keer gratis kennis te komen maken met de judosport. Op de dinsdagen 8, 15 en 22 februari zullen de lessen in het teken staan om nieuwe leden aan trekken. Judo is een leuke en interessante sport voor een kinderen vanaf 6 jaar, maar toch zeker ook voor de ouderen is er de mogelijkheid om eens te proberen wat judo inhoudt.

De veelzijdigheid aan technieken zorgt er voor dat je jarenlang, na het eenmaal verkregen judovirus, met veel plezier judo zal kunnen beoefenen.

De lessen worden verzorgd door ervaren trainers, die voor u en de kinderen klaar staan om de technieken op een leuke manier over te brengen.

De lessen worden gegeven in de Gymzaal van de Lodijkeschool, Ouderdinge 15 te Bergen op Zoom en wel in 2 groepen:

Met een leuke gevarieerde groep judoka’s!

Groep 1: 18.30 – 19.30 uur voor kinderen van 6 t/m 12 jaar

Groep 2: 19.45 – 21.00 uur voor jongeren vanaf 13 jaar en volwassenen

Judoclub Yoshi is aangesloten bij de Culturele Judo en Jiu Jitsu Federatie. Deze verzorgt ook diverse activiteiten, waaronder 4 x per jaar een judotoernooi. De judoka’s worden dan per leeftijd en niveau ingedeeld. Verder zal judoclub Yoshi nog enkele malen per jaar deelnemen aan wedstrijden in de regio*. Je bent beslist niet verplicht om aan de wedstrijden deel te nemen, maar het is best leuk om jezelf eens een keer te meten met andere judoka’s.

Lijkt het je leuk om eens mee te doen grijp dan deze kans en ga meedoen, neem gerust een vriendje of vriendinnetje mee.

Heb je nog vragen dan kun je contact opnemen met 0640381156.

En anders zien we je graag op proeflessen.

*I.v.m. de huidige coronaontwikkelingen zijn wedstrijden op dit moment niet van toepassing.

Discipline en respect staat bovenaan!