Proeflessen september 2021!

Op dinsdag 6 september zal judoclub Yoshi weer starten met de judolessen. We zien graag de judoka’s weer op de mat na een lange vakantie en afwezigheid tijdens de coronaperikelen.

Voor de vakantie heeft de jeugd op aangepaste wijze toch aardig wat weken de judotechnieken kunnen oefenen. Tijdens de lockdown is voor de leden wel online lessen aangeboden, hieraan hebben een aantal jeugdleden deelgenomen. Ze werden op de eerstvolgende fysieke training verrast met een mooie oorkonde als bewijs van deelname. Maar helaas heeft de club toch wel te maken gehad met verloop van leden. Dus nieuwe leden zijn van harte welkom.

Zoals gewoonlijk zal ook september in het teken staat om nieuwe leden aan te trekken. Dit wordt mogelijk gemaakt door het aanbieden van een drietal gratis proeflessen in september. Deze vinden plaats tijdens de gebruikelijke trainingen op de dinsdagen 14-21 en 28 september. De dojo is ingericht in de Gymzaal van school de Lodijke, Ouderdinge 15, 4617 NL te Bergen Op Zoom.

De lesindeling is als volgt;

18.30-19.30 uur; jeugd van 6 t/m 12 jaar

19.45-21.00 uur; jeugd vanaf 13 jaar en senioren

Om deel te nemen aan de trainingen graag wel even aanmelden op tel 06 – 40381156.

Zien wij jou ook op de proeflessen?

Voor meer info kijk rond op deze website of neem eens een kijkje op Facebook en instagram. U kunt ook een bericht of extra informatie opvragen via facebook.