2023 – heden

2023: Judoclub Yoshi bestaat 30 jaar

2023 is het jaar dat Judoclub Yoshi 30 jaar bestaat. Het jaar start met proeflessen en een overzicht van 30 jaar Judoclub Yoshi in beeld!

Overlijden Trainer Ton

Voordat de vereniging het 30 jaar bestaan goed kon vieren kreeg het helaas een grote klap. Trainer Ton Bouterse overleed op 59-jarige leeftijd ten gevolge van ziekte. Trainer Ton liet een grote leegte achter. Zonen Steven, Wessel en Yorick volgden hem op. Trainer Ton is sindsdien altijd in de Dojo te vinden naast Jigoro Kano. Lees hier meer over Trainer Ton.

Reünie 30 jarig bestaan Judoclub “Yoshi”

Dangradenexamens 2023: Raymond de Korver en Steven Bouterse

Op 3 juni 2023 behaalde Raymond de Korver zijn 2de dan judo. Raymond is als G-judoka de eerste die deze prestatie behaald uit de naam van onze vereniging.

Trainer Steven Bouterse behaalde de 3de dan. Waarmee de vereniging weer een rijke mix aan dangraden bezit.

Promotie Hans Niessen 1ste dan

Op 4 juli 2023 werd Hans Niessen gepromoveerd naar 1ste dan.

Centrale training Sportschool Chikara en Judoclub Yoshi

Een dag na World Judo Day met als thema “Bring a Friend”. Kwamen twee bekende judoverenigingen bij elkaar om judokennis te delen. Lees hier het hele verhaal.

Judoclub Yoshi start E-Dojo

Op 16 november 2023 werd de E-Dojo van Judoclub Yoshi gelanceerd. Een encyclopedie aan judokennis online.

Reacties zijn gesloten.